dijous, 21 de juny del 2007

DEMANO DISCULPES PÚBLICAMENT ! I CONTEXTUALITZARÉ!

Demano disculpes per unes paraules que tretes de context poden fer mal a gent a la que en absolut li voldria cap ni un de mal, de fet, com a bon cristià, que em considero, mai li desitjaria res similar a ningú.
I les demano perque han donat la cara i han vingut a casa meva a dir-m'ho, si bé és cert que això d'escriure a deshores o maldormit és perillós doncs potser que no diguis o transmetis de forma equivocada allò que realment volies dir.
També és cert, que me n'he adonat tard, però ja m'he n'havia adonat abans de què m'ho vinguessin a explicar.
He errat en les paraules. Voldria si més no justificar i explicar que volia dir exactament:
-no volia ni criticar ni dubtar mai de la vida de l'honorabilitat de cap persona ni de cap sector o gremi ni a cap família en concret, mai ho faré! És i seria absurd.
Menys encara a una familia que ens ha fet la casa on visco amb els meus, i a una família de la què vam convidar pel seu tarannà personal i joventut a un dels seus membres a formar part de K07 am, a més doncs benvinguts siguin els reforços en urbanisme.
-Quan jo deia exactament "Deixar el govern a CiU amb dos empresaris de la construcció tal i com va anar una de les dos reunions que vam portar a terme si que hagués estat escandalós, ho deia en el sentit de què se'ns critica ( a més a més, dels símils futbolístics) que no serem capaços de fer un marcatge en els temes constructius a l'Alcalde i actual soci de govern , a lo què jo replicava es que si no el podem marcar a aquells que s'hi dediquen, doncs treballen en el ram encara menys, doncs a una de les dos reunions va quedar ben de manifest el domini, lògic i normal, sobre aquests afers.
-També em referia, al respecte d'una de les reunions amb CiU, a què plantejar a sobre d'allà on nosaltres preveiem la residència d'avis plantar-hi pisos a sobre no ens va semblar massa correcte -vam pensar sí home, si ja en tenim prou de pisos projectats!-, si bé és cert, que dies més tard això se'ns va matitzar i tranquil.litzar en aquest respecte.
-El.liminem en aquest acte el comentari de la polèmica del blog, fàcilment tergiversable i manipulable, doncs donava joc a l'ambigüitat o molèsties que en cap cas pretenia causar.
Ah! Som un grup d'homes i dones els que estem al darrere del blog i què treballem! Abans de publicar un article es consensua per mail o amb silenci administratiu!
El comentari en qüestió va ser meu doncs vaig signar-ho, mai de k07 que tan bona feina fa en aquest blog.
Fetes les matitzacions i contextualitzant les paraules com hauria d'haver fet des d'un principi, demanades les disculpes , dir-vos què: una cosa és demanar sinceres disculpes i una altra retractar-se!
Molta gent em deia que no es mira el blog perque no té temps, tot i així, fa esacasos dies cel.lebràvem les 2000 visites i quasi som ja a les 3000, quien èxit, gràcies!!!. Això vol dir que haurem d'escriure cada cop millor i molt ben descansats, no ens podem permetre errades.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, són coses del directe ;) !! En qualsevol cas aquest bog us permet també demanar disculpes públicament, tal i com heu fet (espero que no ho hagueu de fer massa sovint això).
Ara, el que de debó m'agradaria és que algú m'expliqués què és això de construir pisos sobre el que hauria de ser una residència d'avis. De debó? Estic flipant. Espero que sigui una broma perquè aquestes coses només les poden plantejar els bromistes o els barruts!

Salut!

Oscar ha dit...

Jo tamé ho espero, de fet ho espero de tal forma, què al que signa no li hauria de passar més.

El tema dels pisos a sobre de la residència, com que va ser quelcom que es va dir a nivell d'exemple i l'endemà va rectificar-se i matitzar-se si et sembla ho deixaríem estar! No ho va dir CiU com a grup, només ho va dir una persona que no és a la que li demanava disculpes ni de la seva benvolguda família.

Una abraçada i un gran enhorabona pel teu SAVOIR FAIRE, SAVOIR ECRIRE!

Crec que molts blogs voldrien tenir anònims com tu company!

Salut!