dijous, 19 de juliol del 2007

HISTÒRIA D'UN COMPROMÍS


Presentació del Llibre
***
HISTÒRIA D'UN COMPROMÍS

autor d'aquesta història viscuda
,prevere i il.lustre músic i musicòleg,

Mossen DOMÈNEC COLS i PUIG
***
Presentació a càrrec de TONI BUNDÓ

SEGUIDAMENT

concert d'orgue
a càrrec del mateix MOSSEN DOMÈNEC

i una
copa de cava en germanor!
```´´´
dissabte 21 de juliol de 2007 a les 18.30h
MOLÍ DE CAL SEC
```´´´

..)(..
extracte seleccionat de l'obra

Recordo al que fou escolanet meu, el Toni Bundó, un xicot creient i bó; el recordo com si el veiés en la fotografia (...) va ser el pelegrinatge a Lourdes junts per l'esplanada del Santuari. Jo (...) desitjava que entrés al Seminari, com va fer realment fins arribar a prevere (...) anys més tard (...) Mn Anton Bundó (...) exilat a la Parròquia de La Pobla de Cèrvoles. Em va fer molt mal efecte veure aquest jove prevere, tot sol (...) acabant-se de menjar un quart de pollastre que li havia portat la seva mare (...)
Era aquella època en què, quan un prevere jove s'afanyava a proposar de viure les inquietuds del Concili Vaticà II, compte!
Aquí mano jo. Amèn. Quan vaig tornar a Vallbona de les Monges, abans de les Vespres dominicals, vaig comentar -No aguantarà- I així va ser, o bé així havia de ser (...)
..)(..


ORGANITZA:

MOLÍ DE CAL SEC

COL.LABORA:

REGIDORIA DE CULTURA
Ajuntament de Castelldans

COMISSIÓ DE CULTURA