dijous, 13 de setembre del 2007

Qui pot ser tan... que ni després de mort deixa descansar el Xiri?


L'autèntic escrit d'en Xirinachs:


En ple ús de les meves facultats marxo perquè vull acabar els meus dies en la soledat i el silenci.Si em voleu fer feliç no em busqueu. Si algú em troba li prego que, estigui jo com estigui, no vulgui ell pertorbar la meva soledat i el meu silenci.Gràcies!

ACTE DE SOBIRANIA
He viscut esclau setanta-cinc anys en uns Països Catalansocupats per Espanya, per França (i per Itàlia)des de fa segles.
He viscut lluitant contra aquesta esclavitud tots els anys de la meva vida adulta.
Una nació esclava, com un individu esclau, és una vergonya de la humanitat i de l’univers.Però una nació mai no serà lliures i els seus fills no volen arriscar llur vida en el seu alliberament i defensa.
Amics, accepteu-me aquest final absolut victoriósde la meva contesa,per contrapuntar la covardia dels nostres líders, massificadors del poble.
Avui la meva nació esdevé sobirana absoluta en mi.Ells han perdut un esclau.ella és una mica més lliure,perquè jo sóc en vosaltres, amics!
Lluís M. Xirinacs i Damians


Notícia de la Vanguardia:






Vosaltres mateixos jutjeu!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Quins collons!
Jo per si de cas ja hi he deixat un missatge al fòrum... tot i que sospito que no durarà massa

Anònim ha dit...

ben fet! Em penso que sé quin és! ja m'ho he mirat

Anònim ha dit...

Jajajaja... quina penya!
Un me l'han borrat, el primer -que és light però em pensava que no duraria- encara hi és.
I ara comencen a insultar. M'estic convertint en un troll.

Per cert, fixeu-vos a quins blogs té link el web aquest (són al marge esquerre de la pantalla). No enganyen, no

Anònim ha dit...

Que divertit!
no fan res més que borrar!

Anònim ha dit...

Bé, ja fa hores que m'han bannejat... i això que només intentava xerrar amb ells, però m'han dit que havia de canviar d'idioma. Temps enrera ho hauria fet, per respecte i educació, però ara... plim!

Anònim ha dit...

Déu n'hi do

Anònim ha dit...

Per llogar-hi cadires. Amb aquesta Espanya hem d'anar plegats, irrespectuosa dels temps del Capità Alatriste.
Federalisme com a mínim ja si us plau!
ptns

Oscar ha dit...

Res té a veure aquesta publicació "del todo sesgada" amb els que ens sentim autènticament cristians i ens considerem catòlics. Esgarrifós realment!
Visca Catalunya i els cosmopolitisme tolerant, sumador i respectuós!

Anònim ha dit...

Jo el que no entenc, es com poden permetre que es divulgui tota aquesta mena d'informació tan fanàtica i antidemocràtica. Totalment d'acord amb el que diu l'Oscar, res a veure amb els que realment ens sentim cristians i lluitem per a un món tolerant i respectuos. Al final serà veritat el que diuen alguns: "Pels feixistes els republicans, els d'esquerres, els sindicalistes, els immigrans, els ateus, els demòcrates... tots són terroristes".